فروش توری ضد حشرات پنجره دو جداره upvc

فروش توری ضد حشرات پنجره دو جداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری ضد حشرات پنجره دو جداره upvc

بهرام پروهان

توری ضد حشرات قابل نصب بر روی انواع پنجره upvc، آهنی، آلومینیومی و حتی چوبی است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت فروش توری ضد حشرات پنجره دو جداره upvc  با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.
توری ضد حشرات قابل نصب بر روی انواع درب و پنجره دوجداره UPVC است. فروش توری ضدحشرات در نمایندگی های معتبرتولید درب و پنجره upvc انجام می شود. اين محصول با تکنولوژي مدرن و از نوع خاصي از الياف فايبر گلاس ساخته مي شوند که آنتي استاتيک بوده و ضد گرد و غبار است و معمولا و در شرايط عادي نياز به توری ضد حشرات قابل نصب بر روی انواع درب و پنجره دوجداره UPVC است. فروش توری ضد حشرات پنجره دو جداره upvc در نمایندگی های معتبرتولید درب و پنجره upvc انجام می شود. اين محصول با تکنولوژي مدرن و از نوع خاصي از الياف فايبر گلاس ساخته مي شوند که آنتي استاتيک بوده و ضد گرد و غبار است و معمولا و در شرايط عادي نياز به شستشو ندارد و ديد را به طور محسوسي کاهش نمي دهند. توریهای ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند .
انواع توري ضدحشرات پنجره دو جداره upvc
۱-توري پليسه: بهترين و مناسبترين توري براي تمامي پنجره ها، درب ها، تراسها و محيط هاي بزرگ مي باشد. که قابليت نصب از چپ به راست و همچنين از راست به چپ را داراست. اين توري در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع مي شود. امکان خرابي اين توري کم است و به آساني پاره و خراب نخواهد شد.
۲-توري رولينگ: به صورت کرکره اي توانايي جمع شدن را دارد توري آن متحرک ولي داراي فريم ثابت مي باشد.

توری درب دوجداره
۳-توري لولايي: این مل توری به وسيله لولا قابليت باز شدن را دارد مانند يک پنجره بازشو معمولي مي باشد.
۴-توری ثابت: این توری همان طور که انتظار می رود قابلیت باز و بسته شدن ندارد و به صورت ثابت به قاب پنجره متصل می شود.
۵-توري مگنتيک: همانند توري پليسه بوده ولي با اين تفاوت که براي شستشوي توري پليسه لازم است توري را حتما با بخارشوي شسته ولي توري مگنتيک را مي توان به راحتي به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهيد.
نامگذاري و فروش توری ضد حشرات پنجره دو جداره upvc  براساس نوع حرکت
توري رولينـگ،مــدل بتا -روش حرکت: يک طرفه افقي
مورد استفاده: پنجره هاي يک لنگه بازشو
توري روليـنگ،مدل آلفا – روش حرکت: بالا به پايين-عمودي
مورد استفاده: پنجره هاي کم ارتفاع و کوچک
مراقبت و فروش توری ضد حشرات پنجره دو جداره upvc
هنگام رنگ آميزي و بنايي ساختمان، توري را با پوششي ضخيم کاملا بپوشانيد يا توسط متخصصان،توري را باز کرده و دوباره نصب کنيد. زماني که از توري استفاده نمي کنيد توري را ببنديد. اگر توري به راحتي جا به جا نمي شود اول توري را تميز کرده و سپس با اسپري، ريل بالا و پايين را روغن کاري کنيد. از وارد کردن ضربه به قاب و توري جلوگيري کنيد.
تولیدکننده موفق در زمینه  درب و پنجره یو پی وی سی باید نسبت به تجارت داخلی و خارجی اطلاعات بروزتری داشته باشد. به عنوان مثال اینکه چه عواملی ممکن است در روند قیمت مواد اولیه ساخت درب و پنجره تاثیرگذار باشد و یا چه سیاست‌های بر این تجارت ممکن است اثر بگذارد و این مختص کشوری که در آن حضور داریم، نمی‌شود بلکه باید از روند تغییرات و یا سیاست‌هایی که در کشورهای که به گونه‌ای تاثیرگذار در صنعت و تجارت یو پی وی سی هستند نیز می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: